«Open TV» στην εκπομπή Ώρα Ελλάδος 5:30 με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη

Ποιος είναι το αφεντικό; Η πλατφόρμα που δίνει λόγο στον καταναλωτή. μια πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Σκοπός του εγχειρήματος αυτού είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, την ποιότητα και την τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το που πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας τους παραγωγούς της χώρας.

«Dairy News» 

Ανεβαίνει το γάλα, σειρά έχουν η φέτα και το γιαούρτι.

«Open TV» δείτε εδώ την παρουσία μας στην εκπομπή Ώρα Ελλάδος 5:30 με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη

Η κοινωνική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό;» στηρίζει τους παραγωγούς, φέρνει ανάπτυξη στον αγροδιατροφικό τομέα, στηρίζει το περιβάλλον, κάνει υπεύθυνους τους καταναλωτές.

«Ύπαιθρος Χώρα» η συνέντευξή μας στον Γιάννη Τσατσάκη στην κορυφαία εφημερίδα του αγροτικού τομέα.

Η κοινωνική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό;», μετά το επιτυχημένο λανσάρισμά του φρέσκου γάλακτος ετοιμάζεται να λανσάρει το ελαιόλαδο και αμέσως μετά το γιαούρτι και τη φέτα.

«Huffington Post» η διάσημη ηλεκτρονική εφημερίδα και ο Σωτήρης Βαλάρης γράφουν για την πρωτοβουλία και την προσφορά της

Η κοινωνική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό;», μετά το επιτυχημένο λανσάρισμά της στη Γαλλία, είναι εδώ και μήνες στην Ελλάδα και συντελεί στην βελτίωση της ζωής των παραγωγών.

«Fortune Greece» η συνέντευξή μας στον Τάσο Ζάχο στα Business Stories του κορυφαίου περιοδικού.

Η κοινωνική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό;», μετά το επιτυχημένο λανσάρισμά της στη Γαλλία, ήρθε και στην Ελλάδα και ο ιδρυτής της Λάμπης Κώτσου μιλάει στο Fortune για το καινοτόμο εγχείρημα που φιλοδοξεί να φέρει επανάσταση στον τρόπο κατανάλωσης, δίνοντας νόημα στην κάθε αγορά μας.

«Ύπαιθρος Χώρα» η κορυφαία εφημερίδα του αγροτικού τομέα γράφει:

για την συνεργασία της Ποιος είναι το Αφεντικό; με την ΘΕΣγάλα στο πρώτο προϊόν που δημιούργησαν οι καταναλωτές.

«Food Business» η online εφημερίδα των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων γράφει:

Σε συνεργασία με τη συνεταιριστική πρωτοβουλία καταναλωτών «Ποιος είναι το αφεντικό; – Η μάρκα του καταναλωτή» προχωρά ο ΘΕΣγάλα.

«Athens Magazine» από τα κορυφαία sites στην Ελλάδα γράφουν για εμάς :

Σεισμός στην αγορά, η ΑΒ κάνει τρομερή κίνηση, στηρίζει τους παραγωγούς βάζοντας στα ράφια της το γάλα της Ποιος είναι το Αφεντικό;.

«Reporter» η γνωστή οικονομική εφημερίδα δημοσιεύει!

Το Γάλα «Ποιος είναι το Αφεντικό;-Η Μάρκα του Καταναλωτή» για πρώτη φορά στην Ελλάδα στα καταστήματα ΑΒ.

«Το Κουτί Της Πανδόρας» δημοσιεύει το δελτίο τύπου μας για το λανσάρισμα του γάλακτος

«Documento» δημοσιεύει επίσης το δελτίο τύπου για το λανσάρισμα του γάλακτος της πρωτοβουλίας των καταναλωτών.

«Olive Magazine» το πασίγνωστο περιοδικό για την κουζίνα & τη διατροφή δημοσιεύει:

Στα ΑΒ Βασιλόπουλος το γάλα της “Ποιος είναι το Αφεντικό; , το πρώτο βιώσιμο προϊόν που δημιούργησαν οι καταναλωτές.

«Liberal» δημοσιεύει για το λανσάρισμα του γάλακτος “Ποιος είναι το Αφεντικό;"!

Στα ΑΒ Βασιλόπουλος το πρώτο βιώσιμο προϊόν που δημιούργησαν οι καταναλωτές για πρώτη φορά στη χώρα μας.

«Business News» δημοσιεύει για το λανσάρισμα του γάλακτος!

«iEidiseis.gr» άλλο ένα μεγάλο ειδησεογραφικό site γράφει για την πρωτοβουλία:

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στα σούπερ μάρκετ με το γάλα.

«Food Reporter» από τα πρώτα που γράφει για το λανσάρισμα του γάλακτος

«Αμαρυσία» η μεγάλη εφημερίδα των Βορείων Προαστίων μιλάει για εμάς:

Η κοινωνική πρωτοβουλία Ποιος είναι το Αφεντικό; λανσάρει το πρώτο προϊόν που δημιούργησαν οι καταναλωτές και τα ΑΒ είναι οι πρώτοι που το στηρίζουν.

«Retail Today» το γνωστό ηλεκτρονικό περιοδικό της αγοράς ανακοινωνει!

την υποστήριξη της ΑΒ Βασιλόπουλος στην πρωτοβουλία Ποιος είναι το Αφεντικό; μετά και το μήνυμα που έστειλε στους καταναλωτές του.

«Food Reporter» το γνωστό ηλεκτρονικό περιοδικό του τομέα τροφίμων ανακοινώνει!

την συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με τους καταναλωτές της Ποιος είναι το Αφεντικό; μετά και το μήνυμα που έστειλε στους καταναλωτές του.

«FnB Daily» το ηλεκτρονικό περιοδικό του τομέα τροφίμων δίνει "τροφή για σκέψη"

με ένα όμορφο ρεπορτάζ για την πρωτοβουλία των καταναλωτών και τις τρέχουσες εξελίξεις της.

«Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ»μία από τις μεγαλύτερες εφημερίδες στη χώρα μας μιλάει για το εγχείρημα της Ποιος είναι το Αφεντικό;

Η εξέλιξη της πρωτοβουλίας σε ένα άρθρο-ρεπορτάζ με τίτλο "Η απόφαση στον Καταναλωτή".

«The Insider»γράφει για την Ποιος είναι το Αφεντικό;

σε ένα άρθρο με τίτλο "Η Μάρκα του Καταναλωτή : Η πλατφόρμα που κάνει τον καταναλωτή Αφεντικό".

«Κανάλι Ένα 90.4FM»ο γνωστός ραδιοφωνικός σταθμός του Πειραιά

έκανε ένα ρεπορτάζ με τίτλο "Η «Μάρκα του Καταναλωτή» θα αλλάξει τα ράφια των super markets" που πέρασε και ζωντανά στα ημερήσια δελτία ειδήσεων.

Το περιοδικό «Olive Magazine»μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή !

Άρθρο της Ελευθερίας Βασιλειάδη για την πρωτοβουλία των καταναλωτών να στηρίξουν τους Έλληνες Παραγωγούς και τον αγροδιατροφικό τομέα μέσα από τη Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;»

Η εφημερίδα «Tour Market»μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή !

Άρθρο δημοσίευσε η εφημερίδα Tour-Market μιλώντας για τη Μάρκα του Καταναλωτή και τη δημιουργία προϊόντων από εμάς τους Καταναλωτές!

Η εφημερίδα «AgroNews»μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή !

Δημοσίευση στη στήλη «Επιχειρηματικά Projects» της εφημερίδας «AgroNews» για τη Μάρκα του Καταναλωτή μετά την ομιλία μας στο Αγροδιατροφικό Forum.

Η ηλεκτρονική εφημερίδα «Eidiseis.Gr»μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή !

Λίγες ημέρες πριν την δημοσίευση του πρώτου ερωτηματολογίου το Eidiseis.Gr μιλάει για την πρωτοβουλία των καταναλωτών.

"Huffington Post" ένα από τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά site »μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή !

Μετά από μια πολύωρη συνέντευξη η εφημερίδα Huffington Post δημοσιεύει ένα από τα πιο πετυχημένα άρθρα για την πρωτοβουλία των καταναλωτών. Άρθρο του Σωτήρη Βαλάρη.

"Ράδιο Ένωση 97.3" μια ραδιοφωνική συνέντευξη τον Ιούνιο του 2019 όπου μιλήσαμε για τη Μάρκα του Καταναλωτή !

Η εκπομπή "Αυτάρκεια αγάπη μου" μας φιλοξένησε δίνοντας τη δυνατότητα στους Βοιωτούς να μάθουν για την πρωτοβουλία.

Η εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ»μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή!

και σχολιάζει : «Η Μάρκα του Καταναλωτή,». Η διαδικτυακή πλατφόρμα που κάνει τον καταναλωτή...Αφεντικό!»

Ο Γιάννης Σάρρος μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή!

"Μία πρωτοβουλία που με προβλημάτισε πραγματικά ευχάριστα και που ο τίτλος Ποιος είναι το Αφεντικο; κατάλαβα ότι δεν αναφέρετε σε κάποια θεατρική παράσταση αλλά σε κάτι που πάει να βγάλει στην επιφάνεια τους πραγματικούς πρωταγωνιστές μιας διαδικασίας." Ήταν τα πρώτα λόγια του έμπειρου αρχισυντάκτη της εφημερίδας "'Ύπαιθρος Χώρα", όπου μαζί με τον Λάμπη Κώτσου, ιδρυτή και συντονιστή της Μάρκας του Καταναλωτή στη χώρα μας, ανέλυσαν τι είναι η πρωτοβουλία αυτή, ποια τα οφέλη της για τους καταναλωτές, τους παραγωγούς, το περιβάλλον το σήμερα και το αύριο. Ο κύριος Σάρρος, από τους πρωτοπόρους στο αγροδιατροφικό ρεπορτάζ, πρόσθεσε : “Αυτή η αλυσίδα που ξεκινάει από το στάβλο και το χωράφι και τελειώνει στο ράφι των καταστημάτων, έχει έναν πολύ γερό συνδετικό κρίκο σε όλη τη διαδικασία. Αυτός ο είναι ο καταναλωτής που έχει τη δύναμη της επιλογής, θα επιλέξει τις προδιαγραφές των προϊόντων του, θα ορίσει τη τιμή, θα υποστηρίξει το παραγωγό, το περιβάλλον μέσα από διαδικασίες πλήρης διαφάνειας και υπευθυνότητας.”

Ο Εμμανουέλ Μακρόνμιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή!

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Γαλλίας, κατά τη διάρκεια της Αγροδιατροφικής Έκθεσης, πήρε ως παράδειγμα κατά τη διάρκεια της επίσημης ομιλίας του, τη Μάρκα του Καταναλωτή "Ποιος είναι το Αφεντικό;", λέγοντας : Η προσέγγιση αλληλεγγύης που ξεκίνησε από τους καταναλωτές προς υποστήριξη στους παραγωγούς, προτρέποντας τους εμπνευστές των startup αυτών εταιριών ακόμη και τους διάφορους παράγοντες να συμμετέχουν πιο ενεργά, αυτή τη συγκεκριμένη προσέγγιση, αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση που μόλις ανέφερα, θα ήθελα να μπορέσετε να τη γενικεύσετε και να αξιοποιήσετε τα 2,4 δισεκατομμύρια λίτρα γάλακτος στη Γαλλία, να δεσμευτείτε σε μια πολυετή σύμβαση βασισμένη στη φιλοσοφία που μόλις ανέφερα.

Η εφημερίδα «ΦρουτοΝέα»μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή !

Εφημερίδα έγκυρης ενημέρωσης στην Αγροτική Οικονομία.

Η ηλεκτρονική εφημερίδα «NewsNow.GR»μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή !

Η ανταπόκριση των μέσων ενημέρωσης στη πρωτοβουλία μας μεγαλώνει συνεχώς. Άρθρα δημοσιεύονται κάθε εβδομάδα! Άλλο ένα αυτή τη φορά από το NewsNow.GR

Το BusinessNews μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή!

Μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη σε ένα από τα πιο αναγνωρισμένα μέσα στον επιχειρηματικό τομέα με πλούσιες πληροφορίες. Μάθετε περισσότερα.

Η "Ύπαιθρος Χώρα"μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή!

Ένα υπέροχο ρεπορταζιακό άρθρο μίας από τις κορυφαίες κλαδικές εφημερίδες που αναλύει το μοντέλο της Μάρκας του Καταναλωτή και μιλάει για την τρομερή εξέλιξη που έχει η ίδια πρωτοβουλία στη Γαλλία .

Η DAIRY News μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή!

Ένα μαροσκελές και γεμάτο άρθρο που παρουσιάζει τη πρωτοβουλία της Μάρκας του Καταναλωτή.

το Retail Today μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή!

Στη πρώτη σελίδα της πρόσφατης έκδοσης του περιοδικού.

το Food Reporter μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή!

Ένα πολύ όμορφο ολοσέλιδο άρθρο στη πρόσφατη έκδοση του περιοδικού.

Η τηλεοπτική εκπομπή "Ύπαιθρος" μιλάει για τη Μάρκα του Καταναλωτή!

Δείτε ολόκληρη την εκπομπή όπως αυτή παρουσιάστηκε στο κανάλι Star Κεντρικής Ελλάδας αφιερωμένη στη Μάρκα του Καταναλωτή και μάθετε πολλά για τη πρωτοβουλία των καταναλωτών.