Το γάλα των καταναλωτών!

Tο ερωτηματολόγιο έκλεισε στις : 16 Φεβρουαρίου 2020

3.845 ενεργοί καταναλωτές

Στα ράφια : ΜΑΪΟΣ 2020


ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

  • Αμοιβή των παραγωγών : Εγγυημένη αμοιβή που επιτρέπει στον παραγωγό να πληρώνεται σωστά για το προϊόν που ζητάμε και να μπορεί να επενδύσει στη βελτίωση της δραστηριότητάς του (0,475€ ανά λίτρο γάλακτος).
  • Προέλευση του γάλακτος : 100% Ελληνικό.
  • Συμπληρωματική διατροφή αγελάδων (ωμέγα-3) : Προσθήκη τροφής πλούσια σε τριφύλλι ή/και πλούσια σε λιναρόσπορο που ευνοεί την καλή υγεία της αγελάδας και αυξάνει το ωμέγα-3 στο γάλα.
  • Διατροφή των αγελάδων (Γενετικά Τροποποιημένοι Οργανισμοί : GMO) : Εγγυημένη διατροφή χωρίς GMOs.
  • Ευζωία και ελευθερία των ζώων (καλές πρακτικές): Μεγαλύτερος χώρος (πάνω από 10m2 ανά αγελάδα), με άμμο ή χόρτο, ανεμιστήρα, βούρτσα και Πιστοποίηση σύμφωνα με τις Οδηγίες τις Ε.Ε. για την Ευζωία και τις καλές πρακτικές.
  • Ποσοστό λιπαρών στο γάλα (για το πλήρες) : 3,5%
  • Θερμοκρασία Παστερίωσης : Παστερίωση κλασική σε υψηλή θερμοκρασία (80°C).
  • Συσκευασία : Χάρτινο κουτί με καπάκι, χωρίς αλουμίνιο στο εσωτερικό του.
  • Υποστήριξη παραγωγών προς το Βιολογικό :  0,01€  ανά λίτρο γάλακτος προστέθηκε από εμάς τους καταναλωτές για να στηρίξουμε τους παραγωγούς στην μετάβασή τους προς τις βιολογικές παραγωγές στο μέλλον.

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΥΣ 3.845 ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ

Δείτε παρακάτω πως διαμορφώθηκαν οι προδιαγραφές

η προτεινόμενη λιανική τιμή και η αμοιβή του παραγωγού.

Ποια είναι τα οφέλη για εμάς τους καταναλωτές;


Προσθέτοντας απλά λίγα λεπτά του ευρώ σε αυτό το προϊόν, εμείς, οι καταναλωτές, έχουμε την ευκαιρία να βγάλουμε έναν ολόκληρο τομέα ενός επαγγέλματος από μια άδικη και δύσκολη κατάσταση. Αυτό είναι το όλο νόημα αυτής της πρωτοβουλίας που κατέστη δυνατή χάρη στην καινοτομία ενός υπερσυνδεδεμένου κόσμου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του διαδικτύου, που επιτρέπουν τη συμμετοχή ενός μεγάλου αριθμού καταναλωτών, μέσω ενός απλού, εκπαιδευτικού και διαφανούς διαδραστικού εργαλείου. Εμείς οι καταναλωτές ερχόμαστε κοντά στους παραγωγούς, σεβόμενοι τους κόπους τους στο να μας προσφέρουν όσα βάζουμε στο τραπέζι μας. Γνωρίζουμε πια ότι αγοράζοντας το προϊόν γινόμαστε χρηματοδότες της επιβίωσης κάθε παραγωγού που συμμετέχει στην πρωτοβουλία, χαρίζοντας χαμόγελο και αισιοδοξία για το μέλλον σε αυτόν και την οικογένειά του.


Ο ρόλος της Ποιος είναι το Αφεντικό;


  • Διαχειρίζεται την άδεια του σήματος
  • Πραγματοποιεί τις έρευνες για τα προϊόντα.
  • Αναζητά τους εταίρους (παραγωγούς, βιομηχανίες) που είναι ικανοί να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις εμάς των καταναλωτών.
  • Δημιουργεί τα ερωτηματολόγια των προδιαγραφών.
  • Καθορίζει μετά από έρευνα τις προδιαγραφές.
  • Προβαίνει σε δημιουργία συμβολαίων με τους εταίρους.
  • Βρίσκει τα σημεία πώλησης των προϊόντων.
  • Παρακολουθεί και συντονίζει την εμποριοποίηση των προϊόντων.

Ο ρόλος του Μη Κερδοσκοπικού Συνεταιρισμού Ποιος είναι το Αφεντικό;


  • Συντονίζει και αποφασίζει για την εξέλιξη της πρωτοβουλίας διασφαλίζοντας την πλήρη διαφάνεια και δημοκρατικότητα του εγχειρήματος.
  • Υποδέχεται και συγκεντρώνει τους καταναλωτές μετόχους.
  • Συντονίζει και συλλέγει τις συλλογικές απόψεις και τις αποφάσεις που αφορούν τις επενδύσεις των καταναλωτών για την στήριξη των παραγωγών και όχι μόνο.
  • Ελέγχει και εγγυάται ότι τα προϊόντα είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν ψηφιστεί με τεχνικούς και ηθικούς ελέγχους στους παραγωγούς και τα εργοστάσια τόσο από καταναλωτές όσο και από ανεξάρτητους φορείς.
  • Οργανώνει και συντονίζει προωθητικές ενέργειες σε σημεία πώλησης και όχι μόνο.
  • Είναι υπεύθυνος και η φωνή της πρωτοβουλίας προάγοντας τις αξίες, τις ιδέες και τα προϊόντα. 
  • Υπερασπίζεται τα προϊόντα στους διανομείς (σουπερμάρκετ) ώστε να έχουν πάντα τον σεβασμό και την εικόνα που τους αρμόζει. 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ


Αλλά δεν είναι δίκαιο να ζητάς από τους καταναλωτές λίγα λεπτά του ευρώ παραπάνω χωρίς αντάλλαγμα.

Σε αντάλλαγμα αυτής της στήριξης, εμείς οι καταναλωτές έχουμε πρόσβαση σε μια εντελώς νέα ποιότητα κατανάλωσης γνωρίζοντας τα πάντα για το προϊόν που βάζουμε στο τραπέζι μας όσο αφορά την παραγωγή του (υγιεινή και ποιοτική ζωοτροφή τόσο για την αγελάδα όσο και για την ποιότητα του γάλακτος, άμεση και ολική ιχνηλασιμότητα των παραγωγών που επωφελούνται από αυτή τη δίκαιη αμοιβή, ευχαρίστηση να γνωρίζουμε ότι το γάλα προέρχεται από εκμεταλλεύσεις με υποδειγματικές μεθόδους εργασίας και πρακτικές, χωρίς GMOs, κ.λπ.). Η δημιουργία βιώσιμων και ποιοτικών προϊόντων με σεβασμό προς το περιβάλλον, τις καλές πρακτικές και προς όλους τους παράγοντες που συμμετέχουν στην παραγωγή και εμποριοποίησή του, είναι υπόθεση δική μας, των καταναλωτών. Γιατί Αφεντικά είμαστε εμείς οι καταναλωτές!

Που μπορούμε να βρούμε το προϊόν ;

Το πρώτο προϊόν που δημιουργήσαμε οι καταναλωτές είναι διαθέσιμο σε όλα τα ΑΒ Βασιλόπουλος. Είναι γνωστό ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος θα στηρίξει την πρωτοβουλία και ήταν η πρώτη που τοποθέτησε τα προϊόντα σε όλα της τα καταστήματα ώστε οι καταναλωτές να μπορούμε τα βρούμε παντού στη χώρα μας.

Ελπίζουμε και άλλες αλυσίδες να στηρίξουν την πρωτοβουλία έτσι ώστε όλο και περισσότεροι καταναλωτές να βρίσκουν τα προϊόντα και με τον τρόπο αυτό να στηρίζουμε όλο και περισσότερους παραγωγούς. 

Η τοποθέτηση αλλά και η ορθή παρουσίαση των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων είναι υπόθεση όλων μας. Υπερασπιζόμαστε και προάγουμε την δική μας μάρκα, τα δικά μας βιώσιμα και υπεύθυνα προϊόντα. Ζητάμε την παρουσία τους στο σουπερμάρκετ που επισκεπτόμαστε. Ελέγχουμε την διαθεσιμότητά του και ζητάμε από  τους υπεύθυνους να μας το φέρνουν. Αιτούμαστε την τοποθέτησή του σε όσες αλυσίδες δεν το έχουν. Γινόμαστε ενεργοί καταναλωτές, υπεύθυνοι, δημιουργοί μιας θετικής κατάστασης που θα εξελίξει τον πρωτογενή τομέα, την ελληνική οικονομία, στηρίζοντας το περιβάλλον, τις καλές πρακτικές, το δίκαιο εμπόριο. 

Όλα είναι στα χέρια τα δικά μας, των καταναλωτών. Ποιος είναι το Αφεντικό; .

Δείτε πάλι εδώ το ερωτηματολόγιο που διαμόρφωσε τα παραπάνω αποτελέσματα